Tuesday 24 July 2012

About- Tabita Skincare


Tabita skincare adalah produk yang terlaris di kalangan kaum wanita yang mengutamakan kecantikan. Diperbuat dari bahan bahan natural seperti collagen, serbuk mutiara, teh Jepun, betik Jepun, Vitamin C dan Vitamin E. Ianya tidak mengandungi bahan-bahan merbahaya serperti Mercury dan Hydroquinon (yang boleh menyebabkan kanser kulit dan ketagihan).
Note:
Ciri-ciri ubat yang mengandungi Mercury dan Hydroquinon biasanya akan menyebabkan kemerahan pada wajah dan langsung tidak boleh terkena matahari.

Dengan menggunakan produk Tabita, anda bebas sekiranya kulit terdedah kepada cahaya matahari. Semua produk Tabita Skin Care tiada kesan sampingan dan amat sesuai digunakan untuk semua jenis kulit. Wajah anda kelihatan bersih, berseri, bersinar, putih, tidak berminyak dan kulit anda akan menjadi halus, sehalus kulit bayi. Dengan harga yang berpatutan, penggunaan yang cermat, produk boleh digunakan untuk pengunaan 2-3 bulan. Perbezaan yang ketara akan kelihatan dalam masa 2 minggu-3 minggu (bergantung pada jenis kulit).
Reaksi Penggunaan Tabita Skincare Selama Pemakaian
Setelah memakai tabita pada minggu ke 1 muka akan terasa pedih, kencang gatal, kusam diikuti dengan pengelupasan yang dirasakan selama 10 hari, dalam keadaan seperti ini tidak diperkenankan untuk menggaruk, mengupas kulit mati dengan menggunakan jari atau sejenisnya yang dapat mengakibatkan wajah menjadi luka. Di nasihatkan menggunakan konjac sponge untuk membantu mengawal reaksi reaksi kulit.

No comments:

Post a Comment